Çarşamba, Kasım 22, 2006

Okul Meselesi

Iki gündür yine bu okul islerine gömüldüm. Gömüldükce de kafam iyice karisti ve icinden cikamaz oldum. Istedigim master programlari ta ülkenin bilmem neresinde ya da oraya girmem icin yüklü bir paraya sahip olmam gerekiyor. Ya da öyle bir dosya istiyor ki benden, benim hic sahip olamadigim cinsten. Ve bu arastirma süreci beni tam bir sapsal yapti. Kendimi mesleki anlamda cok eksik, beceriksiz, hic bir pariltisi olmayan biri gibi hissediyorum. Neredeyse bazilarina basvurmaya cekinir bile oldum. Kendini yetersiz hissetmek ne kötü bisey. Bunu öyle bunaldim falan diye hissetmiyorum. Eksiklerimi cok net gördügümden. belki bir önceki yazimdaki Halit Ayarci gibi baksaydim duruma farkli olurdu. Ama burasi avrupa zaten. Halit Ayarci mantigini burada kimseye yutturamama ihtimalim de yüksek.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir cok yazini okudum ve simdi bu yazinda kendime guvenimi kaybediyorum demen beni sasirtti. Kesinlikle tasvip etmiyorum boyle dusunmeni.
Ozen eksikligi biraz da aslinda kendine guvenle alakalidir bana gore. Kendine guvenen, emin olan pek ozenmez gibi gelir bana. Bu bilginin insani yavaslattigi gorusuyle de orantili sanki. Bir agirlik cokerki, kalk kalkabilirsen altindan. Ama yapabileceklerinin farkinda olmak ayri birsey, hele ki henuz yapmamisken ve zamanin varken. Okul isi de biri iste. O hazirlanan dosyalari az cok bilirim, pek cogu da abartilidir. Bu tur problemleri asmak inan bircok sorundan daha kolay. Bir an once istedigin bir master programi bulacagina ve bu program icin guzel bir essay yazip dosyana koyacagina inaniyorum.

Bu arada Teyzen Tevfik, ben Neyzen'i cok severim. Hem memleketlimdir, hem caddesinde uzun yillar kaldim, hem de siirlerine bayilirim.

Sevgiyle

Sanem

teyzenteyfik dedi ki...

Sanem,
güzel ve cesaretlendirici sözlerin icin tesekkürler. Bunlari biliyorum, belki sen ayni durumda olsan aynilarini ben sana yazardim ama durumun icindeyken bir baska görüyor insan.

Belki inanmayacaksin ama, bildigim seyler de olsa, bilmedigim bir insandan bunlari tekrar duymak inan cok iyi geldi. Zaman ayirip, beni cesaretlendirecek bu notu biraktigin icin cok tesekkür ederim.

Sevgiler.