Cumartesi, Kasım 25, 2006

Iste pastam

Evet, bugün dogum günümdü. Öyle özel bir eglence ya da kutlama yapmadim. Sadece bir pasta hazirlayip teyzeme gittim. Diger teyzem, dayilarim, kuzenlerimin hepsi oradaydi ve cok iyi oldu bu. O koca pastayi keyifle yiyecek cocuklar vardi en azindan. herkes pastayi cok begendi. Dün geceden beri nasil bir pasta yapsam diye arastirip durdum ve sonunda tamamen uydurma bisey cikardim ortaya. Ama mutlaka ki gezdigim yerlerden farkinda olmasam da birseyler eklemisimdir. Internette pasta tarifi yazan tüm sayfalara tesekkürler :)

Sabah uyanir uyanmaz ablamin hediyelerini gördüm. Cok güzellerdi. O ciceklerin üstündeki sirin iki figür de onun hediyelerinden biri. Pasta icin malzeme alisverisi yapip eve geldigimde kapi caldi. Kapida elinde cicekle bir kadin vardi. Sevgilim bana cicek göndermis! Hic beklemiyordum. Taa oralardan... Cook mutlu oldum. Ama esas ilginc hediyem teyzemlerin aldigiydi. 12 kisilik catal bicak takimi!!! Gecen haftasonu, teyzemlere, annemle konusmamizi ve annemin bana, artik ceyizini hazirla seni bu yaz evlendirecegim dedigini anlatip gülmüstüm. E annemin kardesleri de ayni kafadaymis, aldiklari hediyeye bakilirsa :) Ama cok begendim takimi. Ayrica kuzu kuzu annemin sözüne de gelmisim galiba ki, alma gibi bir planim vardi biraz bulanik da olsa. Gerci yok daha, yok yok, hic bir söze gelmedim. Bakalim, dursun onlar... lazim olurlar elbet.

2 yorum:

EvA yasam mektuplarim dedi ki...

DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN :)) HAPPY MANY YEARS WITH YOUR DEARS...
sevgulunle mutluluklar
hoscakal

teyzenteyfik dedi ki...

cok tesekkürler Eva :)