Perşembe, Kasım 30, 2006

Nesquik Nutellayi döver

Sabahlari cok susamis olarak uyaniyorum ama ac karinla su icmek de bazen midemi bulandiriyor. Eskiden, cok eskiden sabah uyanir uyanmaz ac karinla buz gibi bir kutu kola icmeye alistirmistim kendimi. Bir kac ay böyle devam etti ve beni nasil da güzel rahatlatiyordu o soguk kola. Ama sonra sonra, bu benim midemi oyar bee dedim ve kestim icmeyi. Simdilerde sabah susuzlugumu bir bardak bol nesquikli soguk süt ile gideriyorum. Zaten nesquik olmadan sütü de icemem. Kücükken de cok süt icirmemisler bana. Bir defasinda disci dislerime bakip da, cok saglikli olmadiklarini görünce, baban malzemeden calmis demisti, aynen de öyle olmus.

Halen uyku problemim devam etmekte. Son bir haftadir sürekli uyanip duruyorum geceleri ve uyanir uyanmaz cin gibiyim. Gözlerim daha da yorgun bu yüzden. Gecen gün gözlerim icin bir sprey aldim. Göz kurulugunu önleyip, kasinmayi giderip, gözü rahatlatiyormus. Iki gündür kullaniyordum, ilk baslarda yakiyordu gözümü ama iyi geldi gibi. Dün is yerinde staj yapan kücük arkadasin da gözleri cok yaniyordu, ona da verdim, o da sikti gözlerine ve iyi geldi dedi. Fakaaat, ben bugün bilincli kullanici olayim dedim ve su spreyin nasil kullanildigini okudum ve gördüm ki sprey gözün icine degil, gözü kapattiktan sonra üstüne sikilacakmis :) Ah ah ben bu kafayla.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben lens kullanıyorum. lens, göz kuruluğunu hiç sevmiyor. o halde ben de bu spreyden kullanmalıyım. adı nedir? (nasıl kullanıldığını sayende biliyorum:) Telekkür ederim. dün alışverişte nutella mı alsam diye kararsız kaldım, sadece değişiklik için. ama ben sarıyı seviyorum. yaşasın nesquik sarısı!!!

teyzenteyfik dedi ki...

nesquik bize birer paket hediye gönderse yeridir hani. :)

endiseli peri, benim kullandigim göz spreyinin markasi "Hübner lipozomlu göz spreyi" ve sitesine baktim da, orada da özellikle lens kullananlara öneriyorlar.
Cok kisa bir baktim internetten, türkiyede var mi bu marka diye ama bulamadim. "Liponit göz spreyi" diye bisey varmis, onu buldum.
Bakarsin, eger bulamazsan orada, ben yardimci olurum sana.