Cuma, Kasım 24, 2006

Anneee, yemeden yana hic sorunum yok!

Keyfimiz yok, yapacak isimiz cok ama masallah yemeden yana sikintimiz yok. Istahim yine iyi acildi bu siralar. Eve girer girmez yapmak istedigim ilk is yemek hazirlamak ve doyasiya yemek. Yapmam gereken esas isleri yapmamam icin iyi oyaliyor nasil olsa beni bu mutfak isleri. Fotograftaki de gecen gün yaptigim acem pilavi. Lezzeti oldukca güzeldi. Yaparim ben bunu ara ara artik.

Yarin, cumartesi benim dogumgünüm. Kendi pastami yapmak istiyorum. Teyzem sagolsun bana iki hafta önce, tarihi karistirip bir dogumgünü pastasi almisti. E bir daha da bekleyemem sanirim kadindan. Siteleri karistiriyorum simdi, ne yapabilirim diye. Henüz karar veremedim. Söyle satafatli süslü bir sey olsun istiyorum. Eger güzel olursa fotografini koyarim pastanin.

8 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

canım benımm.bazen abla,arkadaş.dost herşeyimsin.ANNEN ve BABAN saolsunlar.iyi ki doğdun.bugun 4 yıl öncesi gıbı senın gününe ve sana özel şarabımı içecem İYİKİ HAYATIMDASIN dıyecem dıyorumda.zihnımde öncekı dogum günlerin var.çook güzeldii.umarım bugun hepsınden güzel geçer

Adsız dedi ki...

figenden önce davranamamışım tühhh!! :(( doğum günün kutlu olsun yawru ceylan. en büyük hediyeyi ben vermiş oldum demi:))sen şimdi kuru bir kutlamadan öte ne var ki burda diyebilirsin okuyan herkesde öyle düşünebilir.
..........................................................................................................................................
bu noktalar boşluk dolduruyor şuan.düşünme payı diyelim biz kısaca buna. bu satıra kadar geldiyseni demekki hala bulamadınız nedir en büyük hediye diye bu yazının içinde.
yeni yaşına hazır girmişken ve yılları bir bir ardına devirirken acımasızca:P aslında biliyorsun giderek kartlaşan bir ceylansın aslında.ama bizim gözümüzde her zaman yawrusun cancağazım.yawru ceylansın:))
nice mutlu yıllara evrimcim.
dip not: bugün tanıman açısından isim kullanıyorum bundan sonra nickim markiz haberin olsun.

Adsız dedi ki...

Mutlu Yıllaaaaaar!
Her şey istediğim gibi olsun.
Bu arada çok hamaratmışsın. Ne hoş görünüyor pilav. Doğumgünü pastasını çikolatalı yap. yok yok, kestaneli... yok çikolatalı...

Adsız dedi ki...

ne iyi olmuş da ben seni tanımışım diyordum yakın zamana kadar sık sık, ama ne iyi ki doğmuşsun demek gerekiyor öncelikle.

evet suna'nın dediği gibi sen küçük bir ceylansın -ne kadar zaman geçse de hep böyle olacaksın.

teyzenteyfik dedi ki...

Figo,
benim sirin ve temiz kalpli arkadasim,
cok tesekkürler güzel sözlerin icin. Seni cok seviyorum.

Markiz, sen de benim gibi bir yavru ceylansin. Cok tesekkürler güzel dileklerin icin. Cok mutlu oldum inan, biraktigin mesaji görünce.

Endiseli Peri,
umarim yeni yasimda, senin dedigin gibi olur ve istedigim her sey gerceklesir. Senin de tavsiyene uyarak, bol cikolatali yaptim pastami. Coook tesekkürler biraktigin not icin.

rosy crucifixion,
esas, ne iyi olmus ki ben seni tanimisim. Seni seviyorum.