Pazartesi, Ekim 09, 2006

Sen cok yasa, Ersun Hoca!!! :)

Ersun Yanal`in milli takimin basinda oldugu zamanlari hatirliyorum. Sinirim tepeme cikardi o zamanlar Ersun Yanal`la ilgili bos beyinlilerin yorumlarini tvlerde duydukca. Ve simdi ayni Ersun Hoca sampiyonluga kosuyormus!! Acaba nasil yorumlar(!) yapiyor simdi ayni bos beyinliler? Sevgilimin yanindan ayrildigimdan beri, pek spor programlarini izleyemiyordum ama artik tekrar ilgimi cekmeye basladi. Ne de olsa Ersun Hoca sahnelerde yine. :) Cok mutlu oldum ya!! Ben biliyordum o adamin farkli oldugunu. ilgilenenler icin radikal gazetesinde yayinlanan Ersun Yanal mülakatini tavsiye ederim. Ben hep iddia ediyordum ve sevgilim de bugün bu mülakatlari okuduktan sonra söyledi. Bu adam, sasilacak (Türkiye Futbol camiasindaki adamlardan beklenmeyecek kadar) akli basinda konusuyor diye.
http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=200959

2 yorum:

Adsız dedi ki...

İçi içine sığmamış güzel meleğimin, hemen bir yorum döşenmiş bu konuda da. Bu güzel melek böyle heyecana gelmiş olsa da futboldan hiç hazzetmez ve hiç maç seyretmez.

Ersun Yanal'dan ilk söz ettiğinde şaşırmıştım: ne alakası var, adını nerden duymuş onun diye. Sonradan öğrendim, meğer bir tanıdığının tanıdığıymış; oradan biliyormuş.

Sonra bir maçta amigoluk yapmıştı -bizim o eski ve hiçbir kanalı doğru düzgün çekmeyen tv'mizde bilmem hangi milli maçı birlikte seyrederken. Tabii ilgisi dağıldı zamanla. Bugün bu mülakatı okuyunca ben hatırlattım ona bu konuyu.

Her konu, her söz ağzında bir başka sevimli durur bu küçük meleğin. Futbol bile öyle. --N'apsan, futbol yorumculuğuna falan mı soyunsan? :)

teyzenteyfik dedi ki...

niye ya? dünya kupasinda son final maclarini izledim hep, hatta o tarihi "zidane`in kafa atisi"ni bile gördüm!

:)