Pazartesi, Ekim 02, 2006

cok durgun bir gündü

simdi niyeyse, günün bitmesine 2,5 saat kala bu günün böyle oldugunu hissettim. Durgun ama güzel bir gündü bugün. Hava yagmurluydu, " almanyadan ne beklenir ki?" diyebilirsiniz icinizden, ki ben de buna sinir oluyorum. Cünkü hic de öyle hic günes olmayan bir yer degil ki almanya. Galiba türkiyedeki arkadaslarimin "ya almanyada nasil yasiyorsun, igrenc bir yer orasi bence, dillleri berbat, hem hic günes dogmayan bir yerde yasanir miiiiiiii, ben hayatta yasayamam günessizzzzz (bööö!!!))" gibi laflarindan dolayi bu konuda yaram var benim. Ama bu bahar öyle sicak ve güzeldi ki almanyada. sevgilimin istanbulda soguktan kici donar da beni sayiklarken ben burada yaniyor, geceyi sevgilimden ayri gecirdigime sükrediyordum, düsünün yani nasil da sicak! son tatil dönüsümden beri bu, bende tam takinti oldu zaten, buradaki havaya bakiyorum sonra msn den türkiyedeki havayi soruyorum bir arkadasima ve her seferinde söyle rahat bir soluk aliyorum. Yok, utanacak bir durumda degiliz halen hava yarisinda diye. Neyse iste hava yagmurluydu bugün, ben 7,5 saat boyunca is yerinde masamin basindan, 1 defa tuvalete gitmek, iki defa cay almak, 3 -5 defa da diger arkadaslarin sorularina ve yardim taleplerine cevap vermek icin onlarin masasina gitmek disinda, hic kalkmadim aksama kadar. Ama ara ara dönüp arkamdaki pencereden baktim yagmurlu havaya, güzeldi. Ama eve geldim ve cok sikildim ya... simdi eskiden calistigim, mutfaginda mezeler hazirladigim bara, bir seyler icmeye gidiyorum, sanirim en dogru karari aldim, evde kös kös oturmaktansa. planim da söyle; bir votka lemon, iki tequila. ardindan cakirkeyf bir halde, mis gibi yagmurlu havada, islak kaldirimlarda, minik minik bacaklarimla yürüye yürüye gelir evime, zaten daginik olan yatagimin icine sivisir, süper bir uyku cekerim. ohhh.
yarin burada resmi tatil, herkes tatil yapacak, her yer kapali ama ben calisacagim! olsun... hic canim sikilmiyor buna. durmaktan sikiliyorum tam tersine bu siralar.

Hiç yorum yok: