Cuma, Nisan 13, 2007

One more...

Saat aksam altiya geliyor. Gün hala günesli ve sicak. Kampüs bos neredeyse. Bankta oturmus bir kiz arkadasimi bekliyorum. Orada bulusacaktik. Orada bir toplanti olacakti, yabanci ögrencilerle ilgili, tek bildigim bu. Ama kapi kapali halen. Tam bir bucuk saat bekliyorum bankta oturmus. Iki kisi daha geliyor. Bekliyorlar. Onlar ne beklediklerini biliyor ama ben bilmiyorum. Eger arkadasim gelmezse ben ne icin bekledim sorusunun cevabini bilmiyorum. Kapi aciliyor. Elinde tepsisiyle, geleneksel yemegiyle farkli irklardan insanlar gelmeye basliyor. Giriyorum iceri ben de. Ne yapsam ki? Burada ne var aslinda onu da bilmiyorum. Sonra diyorum ki, birak, sadece bir gecen gidecek. Ne var ki bir gecede? Bar hazirlaniyor, icecekler tasiniyor. Bir bira istiyorum. Oldukca ucuz fiyatlar. Disari cikiyorum yeni tanistigim bir kizla. Kapida birami iciyorum. Halen günesli ve sicak. Herkes gülümsüyor. Sanki deniz kenarindayiz, tatildeyiz, aslinda bikinilerle dolasiyoruz, kumlar ayagimizi yakiyor. Müzik ne güzel.

Konusuyorlar, iciyorlar, gülüyorlar, anlamadigim dillerde konusmalar geciyor. Bazen ingilizce bazen almanca sohbete katiliyorum ama bana soru soruldukca cevap vermekten ileri gitmiyorum. "Adin ne, seni gece saat 10 ile 11 arasinda barda calismak icin yaziyorum, tamam mi?" diyor. bakiyorum yüzüne, "tamam, olur" diyorum. Bir bira daha istiyorum. Acik büfe acildi. Sece sece kendime uygun bir seyler buluyorum. Meksikalilarin getirdigi sosa, amerikalilarin getirdigi tostlardan banip yiyorum. Bir de güzel bir misir salatasi var, kim getirdi acaba?

Kapiya cikiyorum, hala günesli, sicak. Disarisi iceriden daha kalabalik. Onlarca yeni isim ögreniyorum, hepsini saniyesinde unutuyorum. Bekledigim kiz arkadasim geliyor. Özür diliyor. "Hic önemli degil" diyorum. "Hadi cikalim, konsere gidecegiz daha" diyor. Bara yaklasiyorum, bir bira daha istiyorum. "ben calisamam, gitmeliyim" diyorum. "hey, hic dert degil" diyorlar.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bu bir rüya mı?

teyzenteyfik dedi ki...

Hayir, bugün.

Fulya dedi ki...

Bugun Ruya gibisiniz Teyzen Hn.:)

Adsız dedi ki...

ne zaman değil ki:)

yalnız, bir sonraki 'güneşli ve sıcak'ta ağlamaya başlayacaktım (burası hala buz gibi de).

teyzenteyfik dedi ki...

Fulya,
evet, rüya gibiydim Fulya Hanimcim :P
Ben rüyayi izleyendim aslinda sadece.

Simon,
yaziyi yazarken aklima gelmistin sen. Simdi okursa buradaki havalarin durumunu fena olur demistim :) tam yaz geldi buraya. 27 dereceydi dün :)

Adsız dedi ki...

a, burası da geceleri 27. Fahrenheit. -3 C. yani.
işin ilginci -ve acı tarafı-, burasının ortalaması daha yüksektir oradan.

teyzenteyfik dedi ki...

Ay ben anlamam toptan tüfekten
Ben anlamam tastan yürekten ama bugün öldük canim sicaktan!
Ben zavalli gibi kütüphane yolunu tutarken, herkes eline havlusunu almis yüzmeye gidiyordu öglen.

Ayol! (bunu eklersem daha hos durur diye düsündüm:)