Çarşamba, Ocak 31, 2007

Aquarel boya

Dün, Ikea`dan yanda resmini yaptigim tahta adamdan aldim. Epeydir ona sahip olmak istiyordum, sonunda aldim. Pek mutlu oldum. Bugün de saat öglen 12 de isten cikinca biraz carsida dolasayim dedim ve kendime biraz daha resim-cizim malzemesi aldim. Iki tane eskiz defteri. Birisi Aquarel boya icin. Digeri de kücük, dekoratif cizimler yapmama yarayacak sirin bir defter. Biraz da boya kalemi aldim. Ögleden sonra biraz deneme cizimleri yaptim. Cok sevdim bu aquarel olayini.

Boyalari aldigim dükkanda kumas, cam ve seramik boyalari da vardi. Desenini tasarladigim yastiklarimi boyamak istiyorum. Gerci önce kumas alip, dikmek lazim. Bir de dikis makinesi almak istiyorum. Cok güzel bir makine geldi yakinlardaki bir magazaya bu günlerde. Almayi düsünüyordum (129 euro) ama teyzem ayni makineyi bilmem nerede, özel bir kampanya dahilinde, 25 euroya alanlar oldugunu söyledi. Simdi bitmis o kampanya! Teyzem ayni makine oldugu konusunda israrli ama ben hic sanmiyorum. Ahh, teyzem ve israrlari, kesin konusmalari. Neyse, zaten bu siralar biraz dikkatli harcama yapmam lazim.

Yapmak istedigim bir sürü ivir zivir is var. Bir o kadar da projem var. Bazilari milyon dolarlar gerektirirken, bazilari iki dikis makinasinin eline bakan. Bazilariysa hic alakam olmayan sektörlerden. Her gün en azindan bir tane -sacma ve uygulanamaz da olsa proje üretiyorum. Ümidini sadece piyango biletlerine ve lotoya baglamis bir tembel degilim inanin. Bu sekilde calisarak hayatimi gecirmek istemiyorum. S.nin de bu kadar cok calismasini istemiyorum, sadece asgari ihtiyaclarimizi karsilamak icin. Zaten tembel degiliz, her halükarda bir seyler üretir, calisiriz. Ama üstümüzde su hayatin baskisi olmasa daha iyi olmaz miydi? Calismaktan degil de, istemeden, istemedigimiz seyleri üretmek icin calistiriliyor olmaktan yorulmasak?

Ben biraz daha oynayayim yeni malzemelerimle. :)
(resmin üzerine tiklayip, büyütebilirsiniz)

6 yorum:

Sanem dedi ki...

Daha pazar gunu Ikea'da o tahta adami evirip cevirip, tum magaza boyunca gezdirip, donuste de bir kenara koyup ayrilmistim mekandan. Sen de daha bir islev kazanmis.. Dikis makinesinden bahsedince sen, aklima fotograf makinesi arayisin geldi, buldun mu istedigini?

teyzenteyfik dedi ki...

Sanem,
tam istedigim makineyi alamadim ama yine de sevdigim bir makine aldim. FujiFilm FinePix S9600

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
teyzenteyfik dedi ki...

ahhh anonym,
bazen mi?

elifsavas dedi ki...

Bende de var o tahta adamdan!!!!! Canli birine yaptiramayacagim pozlar verdirip ciziktiriyorum birseyler. Tabii oglum adamimi kacirip, faydir men (spider man!) diye bagirarak ucurana kadar.

teyzenteyfik dedi ki...

Spider man ha! :)