Pazartesi, Şubat 06, 2012

Aman çalış çalış nereye kadar

Epeydir iş yerinde hiç çalışasım yok. Zaten pek işim de yok son bir kaç aydır. Belki de dogru düzgün iş yok diye böyle oldum. Neredeyse bir dakika iş yapmadan günü bitirdigim oluyor. Kendimi hayvan gibi hissediyorum ama baska bisi yapmayı da canım istemiyor. Kendimi egiteyim, kişişel gelişeyim falan diyorum ama onu da yemiyo. Twitter senin facebook benim, oradan daha manasız yerler seklinde saat doldurup eve gidiyorum. Evde de bir halt yaptıgım yok. Eskiden eve gidip, gece yataga girene kadar üretimlerime devam ederdim. Ihh, şu hastalık olayından beri bir gevşeme geldi bana.

Napsam, biraz nadasa mı bıraksam kendimi, yoksa titreyip kendime mi gelsem?


Ha, bişi daha diycem; aslında canım cok fazla gezmek tozmak istiyor. İzin falan filanım da var. Ama S. deli gibi calıstıgı ve izin bile alamadıgı icin benim ayagımı da baglıyor. Ondan kurtulmam lazım, ama nasıl bilemiyorum. Kendisine de diyorum ama beni pek ciddiye almıyor bence.
Hem belki uzundur böyle durdugumdan depresyondayımdır ben. Baksanıza S.den nasıl kurtulurum onu düsünür haldeyim.

12 yorum:

endiseliperi dedi ki...

hep aynı, herkes aynı durumda. bir arkadaşım "karımı nasıl öldürürüm?" gibi çılgın bir proje geliştirmeye çalışıyor. fikir nerden estiyse, düşün:)

sevgiler.

teyzenteyfik dedi ki...

Dur peri naptin? Ne öldürmesi!
kurtulmak derken; toplumsal baskı zincirlerimden falan yani kurtulsam, tek basıma özgür kız gezmelerine gitsem, manasında şeyettiydim ben ;)

Gülsen dedi ki...

Tembellik erdemdir :)

teyzenteyfik dedi ki...

Gülsen,

işte bazı erdemlere sonradan da sahip olunuyomuş demek ki ;)

Sagolasın, daha rahatladım :)

Gülsen dedi ki...

Sevindim :)

pisikopati dedi ki...

ben de hemen şu anda emekli olmak istiyorum son zamanlarda çalışmadan da çok güzel yaşanabileceğini fazla sık düşünür oldum...

Herkes SeNaY Sever! dedi ki...

yalnız değilsin bu konuda.. kendini geliştirememe konusunda yani.. :/

teyzenteyfik dedi ki...

Pisi, bu vakte kadar yükünü tutturdun galiba, çalışmadan da yaşayabilirim falan dediğine göre :) yasarsın tabii, altyapı hazırsa :)

Saka bir yana para kazanmak icin çalışmak zorunda olmamak harika olur bence de.

Gerçi ne icin para gerektiği de tartışılır ya.

teyzenteyfik dedi ki...

Senay,
Canımız sagolsun ya :)

Gülsen dedi ki...

“Tembellik hakkı”; birtakım avrupa ülkelerinin iş kanununda yeri olan bir maddedir. Bu ülkelerde; dozunda yapmak suretiyle iş yerine telefon açıp, çok hastayım, şu oldu bu başıma geldi gibi bahaneler uydurulmasına gerek kalmadan, sadece ben bugün çalışmak istemiyorum diyerek işe gitmeme hakkıdır tembellik hakkı.

Hakkıyı seviyorum :)))

teyzenteyfik dedi ki...

Gülşen,

ne hoş bilgiler bunlar.:)

Benim bildigim, Türkiye'de de ayda 2 defa gerekçe bildirmeden işe gitmeme hakkın var.

Gülsen dedi ki...

bunu duymadım ama geçmişte 12 eylül sonrası okul müdürünü yerinde bulamayan asker vali, müdürü hemen açığa almıştı :)