Perşembe, Ekim 15, 2009

Güzel bir gün

Geçen günkü deli rüzgarda korktuğum olmamış ve pencerenin önündeki ağaca yerleşmiş kuş yuvası dağılmamış, sapasağlam. 

Evin içinde çok güzel bir aydınlık var.

Yapılacak çok işim var ve günlerdir beklediğim sakinlik bugün geldi. Hepsi yapılır.

Pisikopati hediyesini beğenmiş, aradı teşekkür etti. Çok sevindim. Ne kadar zarif.  Ben de böyle olmalıyım.

Bir sipariş alıp, sonrasında onu  hediye etmeye karar vermiştim ve onun sahibi de bugün hediyesini beğendiğini yazmış. Günlerdir cevap yazmayınca istediği gibi olmadı ve beğenmedi diye üzülmüstüm.

Şimdilik günün tek sorunu akşama ne pişireceğime karar vermemiş olmam. Bu cümleyi yazar yazmaz aklıma geldi, dolapta haftalardır bekleyen 3-5 kabak vardı. Halen hayattalarsa onları yenecek hale getiririm. 

2 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Neredeyse 2 hafta olmus. Merak ettim simdi; hem kabaklari hem de sizin sihhat ve afiyeti :)

teyzenteyfik dedi ki...

Kremali,

evet, epeydir yazmadim buraya. Halbuki gun icinde defalarca buraya yaziyormus gibi olup biteni,yasadiklarimi tekrar kuruyor, anlatiyorum.

Son bir aydir deli gibi yogun gecti. uc gunluk olmadi bes gunluk diye basladigim bir isi geceli gunduzlu calismama ragmen bir ayda bitiremedigimden hic bir sey yapacak halim yoktu. Ha, o is halen bitmedi ama ben biraz daha rahatladim..:)

Kabaklara gelince,
epey dusundum onlari ne yaptigimi, ustunden coook zaman gecmis. Onlari kiymayla soganla falan birlestirip bir yemek haline getirdim. Cok az sulu, kavurma gibi bir sey olmustu. S. eve o gunlerde cok gec geldiginden ben uc gun boyunca onu yedim :) Ondan beridir de kabak almadim eve. Bilincli mi bilemiyorum :)

cok cok sevgiler, selamlar