Çarşamba, Ekim 01, 2008

Yayla yüksek alamadım uykumu

Baskasinin evinde (yani size ait, sizin aylardir kullanmakta olup sonraki aylarda da kullanacaginizi bildiginiz esyalarinizla dolu olmayan bir evde), baskasinin telaslari, baskasinin dertleri oluyor.  Siz de o baskalarinin dertleri, duzeni, huylari ile kisa sureli de olsa bir ortaklik kurduğunuzdan kafaniz kendi evinizde, kendi esyalarinizla, kendi duzeninize gore yasarken calistigi gibi calismiyor.. Hatta kendinizce dusunmeyi, yorumlamayi ertelemekle geciyor vakit. Emanet yasamak deniyor buna Teyzen efendi lugatinda.

Iyi bayramlar.

12 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Emanet yasamak nedir bilirim. Zordur, emanet yasadigin ev ananin evi bile olsa.

Insaallah en kisa zamanda "benim evim" diyebilecegin bir mekanda yasamaya, dusunmeye, yorumlamaya baslarsin Teyzencim:)

Sevgiler,
Ayse Sule

miso dedi ki...

Sana da iyi bayramlar teyzencim. Ha bir de umarım bu emanet yaşamak hikayesinden kendimle yaşamak hikayesine terfi edersin. En hayırlı zamanda yani:)

marruu

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Belki, bir süre sonra o başkalarının evi benimsenir, ortak noktalar bulunur?
İyilik olsun yeter.:))

Vladimir dedi ki...

Başkasının elbisesini giymek gibi bir şey bu.

teyzenteyfik dedi ki...

Ayse Sule,
guzel dileklerin icin tesekkurler, ki sen her yorumunda benim icin guzel bir seyler diliyorsun daima. Ne sansliyim :)

Bu sabah ayrildim annemin evinden. Pek sulugozlu bir ayrilis oldu. Yola cikmam icin beni erkenden uyandirdiginda, yatagimdan cikmadan, gel biraz birlikte uyuyalim, dedim uykulu uykulu. Geldi, mis gibi sarilip uyukladim azicik. O benim evime gelince de aynisini yapacagim.

Sevgiler.

teyzenteyfik dedi ki...

Ekmekci kiz,
yok, o ev coktandir benimsendi, bir dunya ortak nokta da bulundu ama yine de baska bir ev artik orasi. Adi ustunde: Annemin evi.

Artik Istanbul'dayim :)

Sevgiler

teyzenteyfik dedi ki...

Miso,
o terfi vakti pek yaklasti artik!
Cok, pek cok sevgiler :)

teyzenteyfik dedi ki...

Vladimir,
hislerime ne guzel bir benzetme ile tercuman olmussunuz efendim, sagolunuz.

(Eski profil fotografiniz ne hos, ne etkiliydi oysa ki)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Teyzencim,

Tanismasak da yuzu hep iyilige ve guzellikge donuk bir insan oldugunu hissediyorum nedense, taa icten gelen bir hisle hem de.

Ah sorma, Vladimir'e kendi blogundan direkt diyemediydim, buradan diyim bari, hazir sen konuyu acmisken. Eski profil resmini ben de tercih ederdim dogrusu. Bu haliyle, en fazla "kelimeleri satirlayan adam" diye nitelendirebiliyorum cunku. Cok korkutuyor bu resim beni yahu:P

serap dedi ki...

teyzen hosgelmişsin:))

teyzenteyfik dedi ki...

Kremali'nin kremali annesi,
ben de sana karsi bos degilim :)

cok cok sevgiler.

Vladimir duy sesimizi, bak bir cig gibi buyuyoruz!

teyzenteyfik dedi ki...

Serap,
Hosbulduk :)