Cumartesi, Kasım 03, 2007

Durup seyran eyleme


Gecen hafta kendime ekolojik email aldim. Cevreye zararsiz email adresim de var artik. Örnek bir dünyaliyim ben! Sen beni koru yarabbiiim!

Carsamba gecesi kapi caldi ve üc bes cocuk geldi, Halloween aktiviteleri yapiyorlarmis ve benim illa ki onlara bir seyler vermem gerekiyormus. Lafi uzatip, ben anlamam böyle islerden, müslümanim ben, nedir bu falan filan diye direttim ama yine de evdeki abur cuburlarimi yürütmeyi basardilar.

Yok, onu bunu birakip acil is bulmam lazim benim. Bu defa durumum hic ic acici degil.

3 yorum:

SUNNY dedi ki...

Cocuklara müslümanim ben muahbbeti mi yaptin yahu. :) Cocuk sevindirmek her dinde sevaptir. Sen galiba baska nedenlerden giciksin bu Halloween olayina...:)

teyzenteyfik dedi ki...

Sunny,
Yaptim valla!
Olur mu canim, isteklerini temellendirip dile getirmeyi ögrensinler cocuklar :P

Ama görseydin hallerini, illa ki sekerli bir seyler vermem gerektigine inandirmaya calisirken ne sevimliydiler.
:)

Eglendirdiler beni.

Elif dedi ki...

Bizim eve gelen giden bitmedi butun gece! Neyse ki bol sekerleme almistim. Biraz da korkutarak sakalastim. Kocaman cocuklarin bile odu patladi! Bahcenin giris kapisina orumcek asmistim, karanlikta gorunmuyor tabii. Bir de dolaniyor kollarina filan! Bir de sekerleri tuylu birseye koymustum, ellerini sokunca bir titretiyordum, havaya ucuyorlardi! :oP

www.elifsavas.com/blog