Pazartesi, Kasım 05, 2012

Yeni günler


Yavaş yavaş  kendimi toparladıgımı hissediyorum. Önceki yaz beni serseme çeviren, günlük hayatımda korkaklasmama, tedirgin olmama ve bir cok seyden elimi ayagımı ceker hale gelmeme neden olan hastalık durumunun etkisi yeni yeni üzerimden geciyor gibi. Fiziksel olarak 1,5 ay boyunda kıpırdamadan yatarak, bolca kalorili beslenerek aldıgım kiloları vermeye de basladım. 59 kiloya cıkmıstım ve simdilerde 53'lere yaklastım tekrar. Bir kac kilo fazla bile insanın vucudunu nasıl degistiriyor bir bilseniz. Hele ufak tefekse insan o 3-5 kilo kaç beden fark ettiriyor tahmin edemezsiniz. Gerçi bu kilo dertleri herkesin basında oldugundan, herkes biliyor da olabilir.

Neyse...

Önceki yıl katıldıgım bir tasarım yarısmasını kazanmamla, yatalak moduna geçisim bir olmustu. Nazar tabii ki! Gecen hafta yeni bir yarısmaya daha katıldım. Bayram tatilinde zar zor yetistirdigim bir calısmayı gönderdim. Aslında üc eser ile katılma sansım vardı ama ancak bir taneyi yetistirebildim. Birinciligi gectim, derece bile alsam cok pis havam olacak. Kesinlikle ödülün, parasının pesinde degilim. Tek derdim, "kazandım!" artizligi yapmak. En azından dürüstlügüm ödüllendirilmeli bence.

Velhasıl, kendimi tekrar tam da Ercan Kesal'ın dedigi gibi hissediyorum; "ha deyince elmayı dalından, yıldızı yerinden koparabilirim" Ama bu acımasız memleket hangimizin gücünü, ateşini, inancını uzunca harlar, hangimizi tepetaklak eder bilinmez.

Sizi seven TT. (S.'nin dedigine göre, etrafımdaki herkes beni sevsin, istiyormusum ben!)



6 yorum:

çay ve simit dedi ki...

Geçmiş olsun ve gönlünce olsun her şey... Sanırım ben de herkesin beni sevmesini isteyenlerdenim :(

teyzenteyfik dedi ki...

çay ve simit,

e sevsinler tabii ki ;)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ne hastalığı? Ne oldu? Nasıl atlamışım... :((
Çok geçmiş olsun. Sevgiler.

Secil Y. dedi ki...

Hastalandigina üzülecekken vazgecip iyi olduguna seviniyorum,umarim silinip gider tüm izleri.Kilolari dert etme bence, aramizda 3-5 kilonun lafi olmaz:))bende de var aynisindan gidecekler ama. gitmek zorundalar. bana ait degiller onlar sonradan geldiler:)

Cok pis havan olmasini hakettigine eminim.Yarismayi kazanmana cok sevindim ama kazanacagin diger yarsimalar icin nazara bir önlem alsan iyi olur gibi.

Seni sevmeyen ölsün:))

Sevgiler....

teyzenteyfik dedi ki...

Ekmekci kız,
hayır! senin gibi ince, nazik, sevimli birisi hiç gözden kacırır mı? Geçmiş olsun da demiştin, güzel dileklerini de iletmiştin. Sadece unutmussun:)

Çok sevgiler sana da.

teyzenteyfik dedi ki...

Kitty Wu,

Evet hastalık geçti gitti, pek üzerine konusmak da içimden gelmedigimden böyle uzun süre sonra yeni olmuş gibi oldu:)

Yok yok kilolar gidiyo ya. Bir de uzun süredir genelde evden yemek getiriyorum ofiste yemek icin. Bu bile tek basına çok şeyi degistiriyor. Senin fazlalıklar da o iki kücük canavarın pesinde kosturmaktan uzun süre hayatta kalamazlar sanırım. Sayfanı her ziyaret ettigimde, ne iyi etti de bu bebişleri yaptı, diyorum.:)

Seni de sevmeyen ölsün, en azından sevdiği bir eşyasını kaybetsin, bulamasın! :)

Çok sevgiler, öpücükler...