Pazartesi, Ocak 17, 2011

aramazsan arama

S.'in cep telefonu almak konusunda fobisi var sanırım. Beni hasta ediyor. Aylardır telefonu bozuk, sürekli kapanıyor, kendisi farketmeden saatlerce beye ulasmaya calısma derdimiz oluyor. Yeni telefon alma tekliflerime sürekli tamam, sonra bakarım ben, diye cevap veriyor. Aylardır bakacak! Ha, tek sinir olan ben degilim, ablası da gecenlerde dedi, hasta mı bu cocuk, niye telefon almıyor, diye.

Demin farkettim S. simdiye kadar 3 cep telefon degistirmis. 1.sini annesi almıştı. Biliyorum onu, eski bir Nokia idi. 2. telefonunu o Nokia'lar tarih olalı epey yıl gecmesınden cok sonra ben ona almıstım. 6 yıl önceydi. 3. telefonunu ise ben 3 yıl önce kendime yeni telefon alınca eskimi ona vermistim. Halen tum sorunlarına ragmen ayıla bayıla onu kullanıyor. Cok yakında hic acılamaz olur insallah telefonu! Sakat atı acı cekmesin diye olduren iyi kalpli-cani gibi hissettim kendimi.

2 yorum:

olenbayan dedi ki...

erkek milleti.... benimki de arka kapagi cikik telefonla dolasiyor aylardir

Adsız dedi ki...

Benim bir tane var, Brian'n eski telefonu. O kadar eski ki, ne foto cekiyor, ne birsey. Zaten ya hep evde birakiyorum, yanimdaysa da acmayi unutuyorum. Sadece saat olarak kullaniyorum, provam varsa aciyorum onume, Anatol'u okuldan alma saatim gelmis mi diye bakiyorum. :o)))))

www.elifsavas.com/blog