Cuma, Eylül 11, 2009

Günlerden cuma

Dun Almanya'yi dusundum epey. Nedendir onu hic hasretle anmadigimi, tahmin ettigim kadar ozlemedigimi. Bu gece ruyamda oradan ayrilisimi gordum. Icim sizlamiyor ama ya icim sizlarsa diye, sehrin bazi yikik dokuk sokaklarinda geziyorum, o vakit huzunleniyorum. Sonra, tam bana gore bir sacmalamayla, okuldan bir hocamin da oldugu bir grupla birlikte Turkiye-Almanya futbol macini izliyoruz. Ben oturanlara hizmet ediyorum. Sonra bir sekilde, bir an oradaki profesorumun elini tutuyorum. Iste bunu ozleyecegim, diyorum icimden. Elimi eline iyice bastiriyor o da, birakmiyor. nasil bir sefkatle bakiyor bana. Ben onun boynuna atilip, hickira hickira aglamamak icin zor tutuyorum kendimi. (hocalarini ruyasinda boyle sevgiyle goren baska sapik var midir?) Ve sanirim yan komsunun ruyasindan yanlislikla bana gelen bir kac kisi daha var odada. Bir oglan bir kiza asiliyor. En sonunda yemege davet ediyor onu ve laf olsun, hatta espri olsun diye cocugun var mi, diye soruyor kiza. Kiz, evet, alti aylik, diyor. Genc oglan hic cekinmeden tepkisini gosteriyor, eee, oyleyse neden beni oyaliyorsun onca vakit!!?

Almanya ozlemine gelince, anlari cok  ozluyorum ben. Oradaki bir ani, o andaki birini ve o andaki bir kokuyu, bir goruntuyu.  Ve yillar gectikce o anlar o kadar cok birikiyor ki, yuzdeki kirisikliklar degil de,  asla geri donmeyecegini bildigim ve hasretle andigim o anlarin artmasindan biliyorum ben yaslandigimi.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

insanın rüyasında hocasını böyle görmesi gerçekten de sapıklık. yan komşunun rüyasından araya parça girmesi de çok eğlendirici olmuş.

anlar'a gelince, alışkanlıklarla da ilgisi var sanırım. ve yaşarken o an'ı hissetmekle. bir de bazen geri dönüyorsun ve (tabi hep olmaz da) o anları çok benzer bir şekilde yaşıyorsun.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Sanki yasarken kiymetini bilmedigimiz anlarin intikami gibi geliyor bana butun bunlar Teyzencim. Gecmis anlarla hesaplasirken bu sefer de simdiki zamanlari iskaliyoruz; ve bu kisir dongu hep boyle devam ediyor maalesef :(

Bir de, unutmadan; yan komsuya soyle ruyalarina sahip ciksin bakiyim :P

teyzenteyfik dedi ki...

simon,
evet sapikli di mi?

:)

teyzenteyfik dedi ki...

kremali,
dur bakalim belki daha heyecanli seyler cikar yan komsudan, simdilik ses etmeyeyim..:)