Pazartesi, Şubat 25, 2008

Unutmak kolay mi deme, unutursun mihribanim

3 haftadir, pazar günleri, Emre Dagtasoglu`nu dinleme firsatim olmuyor. Halbuki kendimi ne de iyi hissetmistim, söyle düzenli takip ettigim bir radyo programi var diye. Ha, bir de Oguz Atay okumalarini düzenli takip etmeye calistim. Emre Dagtasoglu pek efendi konusan, dinlettigi her türkü hakinda elinden geldigince bilgi verip, atmosferini yaratmaya calisan bir adam. Ailecek begeniyorum.

Son 3 pazar ben ne yaptim da dinlemedim bu programlari?
Gectigimiz pazar, yani dün, öyle güzel bir hava vardi ki, görmeliydiniz. Kesinlikle görmeliydiniz!
Göl kenarina gittik (beni 3 günlügüne ziyarete gelen bir arkadasimla). Yaklasik 40 dakika yürüdükten sonra, havanin güzelligini firsat bilip, mermer büstlerini göl kenarina getiren, bir dünya malzemeyi de getirmeyi ihmal etmeyip, onlari orada yontan bir adamin yakinlarina oturduk ve iki ay önce aldigim ama sasirtici derecede tüylenen ceketimi yanimda götürdügüm jiletle tras etmeye basladim. Ne hostu. Heykaltras ve cekettras ben, hem dogayla hem de birbirimizle müthis bir uyum icindeydik.

Önceki hafta pazar ise, savasta ölen yahudilerin adlarini yasatmak icin kurulan bir dernegin kitap tanitim toplantisina katildim. Cesitli faliyetler yapip, yardimlar topluyor ve sehrin kücük kaldirim taslarinin arasina bronz ve üstünde o mahallede sokakta yasayip da savas sirasinda öldürülenlerin isminin yazildigi kaldirim taslari yaptirip, sokaklara yerlestiriyorlar. Hic unutmamak icin. Ne ilginc degil mi? Böyle olaylar icin her seferinde anit dikilse ülkeler anittan gecilmezdi! gibi bir laf mi etmisti bizim basbakan, su son yangindan sonraki Almanya ziyaretinde, benim hafiza problemim var, yanlis da hatirliyor olabilirim!. Tepemizi attirmayalim ama sabah sabah.

Daha da önceki yani 3 hafta önceki pazar ise calistim!

Haftaya pazar da dinleyemeyecegim kesin. Istanbul`da günesli bir güne uyanacagim yaklasik 10:15 gibi ve hizlica ya kahvalti yapip ya da yapmadan bir yerlere gidecegim S. ile. Saclarimi toplarim kesin.

13 yorum:

redrabbit dedi ki...

program kaydını göndermemi ister misiniz?

teyzenteyfik dedi ki...

Redrabbit,
gercekten mi? Isterim tabii ki. Web sitesinde kücük bir arastirma yapmis ama bulamamistim ben hicbir sey.

Cok sevindim :)

asliberry dedi ki...

ya bu internet nasıl bir dünyadır baba ya.

teyzenteyfik dedi ki...

Asliberry,
al benden de o kadar!
Baska bir dünya, halen bizi sasirtip duran bambaska bir dünya.
Sahsen ben cok ekmegini yedim bu internetin, hakkini ödeyemem :P

redrabbit dedi ki...

radyo programının kaydı hazır ama nasıl göndereceğim?ftp'niz var mı?galiba en kısa yol imiş..

teyzenteyfik dedi ki...

Redrabbit,
ftp var ama bir sorun var, ben de cözemedim.

Fakat su yolu deneyebiliriz.

1.asagidaki adrese girip
https://ssl.rapidshare.com/

2.Hemen, ana sayfada görünecek olan kutucuklardan (Gözat/Ekle) göndereceginiz (Madem siz israrla sizli bizli konusuyorsunuz, demek ki size de öyle hitap edilmesini tercih ediyorsunuz. Artik ben de öyle hitap edeyim:) belgeyi secip, yükleyebilirsiniz.

3.Yükleme islemi bittikten sonra "Download-Link #1:" seklinde bir satir görünecek. Bunun karsisinda yazan adresi bana email ile gönderirseniz(teyzenteyfik@yahoo.de)gönderdiginiz adrese girip, yüklediginiz belgeyi bilgisayarima indirebilirim. 100mb`a kadar sinirimiz var. Yeterli olacagini düsünüyorum.


Bu teknik bilgiden sonra size tekrar tesekkür etmek istiyorum. Biliyorum, simdi yine yükleme falan derken bir sürü zahmete gireceksiniz. Ama bu zahmetlerinizin beni cok ama cok mutlu ettigini bilmenizi isterim. Belki biraz yükünüzü hafifletir bunu bilmek.
Bu ilginc tesadüf ya da denk gelme de basli basina büyük bir keyifti zaten.

redrabbit dedi ki...

sizbizli olmak gibi bir kaygım hiç olmadı,niye oldu bilmiyorum..Bir de bugünlerde çok "siz" diyorum saygı,zorunluluk falan gibi nedenlerle,ondandır...Geçer..

Dediğinizi deneyeceğim ama bugün -yani cuma-gündem biraz yoğun,ilgilenemedim..Ctesi veya ptesi halledeceğim..
ayrıca hiç zahmet değil,rica ederim..Benim için zevk ..

miso dedi ki...

cekettraş'a bittim. Mesela benden olsa olsa öyle bir şey olur. Ya da kazaktraş filan. Bir ara da eşimin kafayı traş ediyordum, şimdi kendi beceriyor. (Aslında kel, kalanlara da makinayla dalıyor, heheh)

marruu

Adsız dedi ki...

"Nooluyor orda" diye söze girsem kabalık etmiş olur muyum acaba:)

Öncelikle iki kere şaşırdığımı belirtmeliyim. Zira Almanya'dan bile Açık Radyo dinleyenlerin olması şaşırtıcı geldi bana. Dinlenen programlardan birinin de benimki olması ise sevindirdi ve mutlu etti. Teyzen Teyfik'e taltif edici sözlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.

Asıl şaşırdığım ise redrabbit oldu. Öyle sanıyorum ki tanışıyoruz ama yine de meraktayım??? Redrabbit'e de ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum.

Redrabbit için külfet olacaksa ve Teyzen Teyfik programları gerçekten edinmek istiyorsa, benim de elimden gelebilecek bişeyse, yardımcı olmak isterim. Birbakıma benimle alakalı olan bi konuda başkasının yük altına girmesini istemem. Ayrıca ilgi gösterip önemseyen birisine de kayıtsız kalmak gibi bir kabalık (hatta terbiyesizlik) yapamam.

"Hasb-el-kader" dedikleri tam anlamıyla böyle bişey olsa gerek.

Sevgiler:))

teyzenteyfik dedi ki...

Ama ama ama... Ben simdi bayilirim sevincten!!! :) Meger ne sansli bir günümde yazmisim ben bu yaziyi.

Sevgili Redrabbit zahmeti ve ilgisiyle beni sonsuz derecede duygulandirmis ve mutlu etmisti. Yarattigi ilk firsatta kayitlari gönderecegini de yazmisti, sagolsun.

Simdi bir de ayni alaka ve inceligi siz de göstersiniz.

Bu vesileyle sizinle karsilastigima cok sevindim. Esas siz beni tatlif ettiniz :) Tabii ki "gercekten" dinlemek istiyorum programlari.

Eger sizin icin daha zahmetsiz olacaksa, ilgisiyle beni yeterince mahcup eden Redrabbit`e daha fazla zahmet vermemis oluruz belki.

Mail ile göndermeniz mümkünse eger adresim profil kisminda yaziyor, oradan beni bilgilendirebilirsiniz. Yoksa da Redrabbit`e tarif ettigim yolu deneyebiliriz. Ya da sizin baska bir öneriniz varsa o da olur.

Tekrar tesekkürler ve cok sevgiler :)

teyzenteyfik dedi ki...

Miso,
bence sana kafatras denir :) Hatta, eski kafatraslardan miso, denir:)

redrabbit dedi ki...

sevgili isimsiz ve teyzen teyfik,
ben 24 şubat tarihli dilden dile titreşimler programını -rapid share yoluyla-göndermiş bulunmaktayım..Ben çoğu zaman rastladığım ama baştan sona dinleme şansımın hiç olmadığı bir programı bir sevenine iletmiş oldum sadece..Kesinlikle yük değil.tekrarlamak isterim..keyifle dinleyin...isimsiz; muhtemelen tanışmıyoruz.Ben haftaiçi hergün radyodayım..beklerim..

teyzenteyfik dedi ki...

Sevgili Redrabbit,

cok tesekkürler, sevgiler...:)