Pazartesi, Ağustos 13, 2007

Pencereden bakmiyor yollara cikmiyorsun

Rica etsem biraksaniz artik su dua isini? Usandik ama! Siz orada elleri acip dua ettikce buraya yagiyor anacim, yeter ama. Kac haftadir yüzümüz günes görmedi, sabah yagmur aksam yagmur. Yok iste, olmuyor, tutmuyor duaniz. Nerede yagmur bulutu varsa buraya geliyor iste sizin yüzünüzden. Off ya, birakin artik.

Bu cahil size bir akil versin; o elleri asagi dogru tutmayi birakip, havaya kaldirin, artik yumruk mu yaparsiniz ya da hayal gücünüzü, yaraticiliginizi mi kullanirsiniz bilmiyorum ama bir takim figürler yaparsaniz ellerinizle hani hic fena olmaz. Iste o vaziyette ilgili mercilere dogru ellerinizi sallaya sallaya yürüyün bir.

11 yorum:

elektra dedi ki...

:)))) ilgili mercilerin hepsi çevirmiş elleri aşağıya duaya durmuş, camdan falan bakıp da yumruklu ya da daha creativ biçimlerde üzerlerine sallanan elleri gördüklerinde de,ateist nüfus sayımı yapma telaşında, ne yapsak ki?:)))

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Kardeşler!
19 ağustos geliyor.
Şincik bir yayım yapayım da haberleşme zenciri kuralım, bari.
He mi?

elektra dedi ki...

yayına iştirak ettim, bakınız ilgili yazının alt kısmı:)

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

yağdır mevlam suuuuuuuuuuuu :D
ayh kendimi tutamadım yine gıcıklığım üstümde :))

uykucu dedi ki...

bende bu kadar duanın yağmuru nereye gidiyor diyordum:)))ordaki hocalarda ordan bize yağmur gönderse keşke ....

teyzenteyfik dedi ki...

Elekra,
evet, caresiz gibi görünüyor. Öyle el kol sallamayla da olmaz degil mi? Bu saatten sonra.

Ben yüz veren olursa cok mizirdanan, simaran biriyim. Korkuyorum ki Türkiye`de yok su yok, yok hava cok sicak diye tatsizlik cikaririm. :)

teyzenteyfik dedi ki...

Ekmekci kiz,
yok anacim, bunlarin kipirdayacagi yok. Biz basbasa (belki bir süreligine +Elektra) takiliriz.

teyzenteyfik dedi ki...

^^w^^PsİKOpAt^^w^^,

yagdi mi bari?

:)

teyzenteyfik dedi ki...

Figen,
yok, bunlar vermez dualarini.
:)

Sen tam bu susuzluk vakti ciktin tatile gittin ve kurtuldun degil mi? Iyi denk gelmis.

uykucu dedi ki...

teyzenteyfik dönüş yazımı oku ondan sonra iyimi kötümü anlarsın:(

teyzenteyfik dedi ki...

figen,
ah bahtsiz figen :)
yazini ablanin ve enistenin seninle berkay`i birakip gitmesine kadar okumustum, e fana durmuyordu. Senin yazilari genelde parca parca okuyorum:) Cok uzun olunca, bölüm 1, bölüm 2 diye...
Bugün okudum da bölüm 2 de iyice zorlasmis tatil.

tatilden bile sayilmaz galiba..:(
bir daha ki sefere acisini cikarirsin umarim.
keske istanbulda olsaydin, pazartesi sen de gelirdin, ne güzel olurdu...
sevgiler